- Реєстрація
- 16.02.25
- Повідомлення
- 29
- Реакції
- 2
- Бали
- 8
Правила подачі скарги на гравців, які не перебувають в організації
Загальна інформація:
- Заголовок скарги має відповідати формату: "Нікнейм гравця" / "Суть скарги".
Приклад: Айсі Тейлор / DM ZZ. - Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту подачі. Якщо ситуація складна або потребує додаткових доказів, термін може бути продовжений.
- Якщо скарга знаходиться на розгляді Керівника або Спеціального адміністратора, розгляд може зайняти від 12 до 48 годин.
Заборонено:
- Офтоп та флуд у темі скарги.
- Обговорення відповідей адміністратора. Якщо ви не згодні з рішенням, подайте окрему скаргу на його ім’я.
- Використання образливої лексики, нецензурних висловів (включно із завуальованими лайками).
- Проявлення неповаги до адміністрації у скарзі.
Скарги, які не підлягають розгляду:
- Фрапси або скріншоти, зроблені понад 7 днів тому.
- Відеозаписи більше 5 хвилин (якщо відео довше 2 хвилин, необхідно вказати тайм-коди порушень).
- Відсутність доказів порушення (немає відео/скріншоту покарання).
- Скарга, подана від третьої особи (виняток — грубі порушення, такі як RDM, образи (всі види), реклама сторонніх ресурсів, читів, проєктів, розпалювання міжнаціональної ворожнечі, багоюзи, що шкодять серверу).
- Намисне розголошення інформації про адміністрацію.
- Дублювання скарг (якщо аналогічна скарга вже була розглянута).
- Некоректний або неадекватний зміст (музика, неприйнятний текст, невідповідні назви доказів тощо).
- Використання повідомлень для підняття теми ("UP", "Піднімаю" тощо).
- Нечитабельний текст (чорний колір шрифту, надто малий розмір тощо).
Примітки:
- Відео, зняте на телефон або інші пристрої, може бути прийняте до розгляду, якщо має належну якість і на ньому добре видно всі ключові моменти.
- Відеодокази повинні бути завантажені на YouTube.
- Якщо фрапс довший за 5 хвилин, він може бути розглянутий у випадках, коли містить повний опис РП-ситуації або її ключові моменти.
- Форма подачі скарги:
- Нікнейм гравця:
- Особистий нікнейм:
- Суть скарги:
- Докази (скріншот/відео):
- Дата порушення: