Важливо Скарги на гравців неоф.організацій

Статус
Закрита.

Діма Маяк

Керівник | BETA RP
Керівник
Реєстрація
16.02.25
Повідомлення
29
Реакції
2
Бали
8
Правила подачі скарги на гравців які перебувають у нелегальних організаціях
Загальна інформація:
  • Заголовок скарги повинен відповідати настпній формі - "Нікнейм гравця / Суть скарги";
  • Приклад: Владислав Савочкін / DM
  • Срок подачі скарги 7 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов;
  • Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;
  • Скарги які на розгляді Керівництва - розглядаються від 12 до 48 годин
Заборонено:
  • В темі заборонено офтоп, флуд;
  • Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
  • Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
  • Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;

Не підлягає розгляду:
  • Фрапсу / скріншоту більше 7 днів;
  • Тривалість фрапсу більше 5 хвилин, при умові якщо фрапс більше 2 хвилин потрібно вказувати тайм коди порушень;
  • В скарзі відсутні докази порушення з боку адміністрації / відсутній скріншот видачі покарання;
  • Скарга написана від третього лиця (виключення: приймаються скарги від 3го лиця в яких є грубі порушення правил серверу - RDM, образи (всі без виключення), реклама сторонніх проєктів/читів/ресурсів, розпал міжнаціонлальної ворожнечі, багоюз який напряму шкодить проекту);
  • Навмисний злив адміністративного складу;
  • Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
  • Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
  • Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
  • Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
Примітка:
  • Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
  • Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;
  • Допускається до розгляду фрапс більше 5 хвилин, якщо в ньому міститься інформація щодо РП ситуації або описує повну ситуацію що склалася.

Форма подачі скарги:
1. Нікнейм гравця:
2. Особистий нікнейм:
3. Клан порушника:
4. Чи знаходитесь Ви в клані, якщо так, то у якому:
5. Суть скарги:
6. Докази (скріншот/відео):
7. Дата порушення:
 
Статус
Закрита.

Статистика форуму

Теми
130
Повідомлення
155
Користувачі
44
Новий користувач
Єгор Соломченко

Хто переглядає цю тему (Усього: 1, Члени: 0, Гості: 1)

Зверху Знизу